Paysera POS vartotojo gidas

Viskas ką reikia žinoti apie Paysera POS virtualią kasą ir jos paleidimą

Paysera POS – tai Jūsų virtualus kasos aparatas, kuris realiu laiku siunčia visus pardavimų duomenis tiesiai į Valstybinės mokesčių inspekcijos (VMI) i.EKA sistemą.

Šis sprendimas buvo sukurtas atsižvelgiant į įvairių verslų poreikius, tad Paysera POS sistemoje rasite daugybę funkcijų ir nustatymų. Paysera POS įrankiai palengvins Jūsų kasdienes užduotis fizinėse prekybos vietose bei padės optimizuoti verslo valdymą.

Šiame gide rasite atsakymus į dažniausiai kylančius klausimus ir paaiškinimus, kaip veikia įvairios funkcijos. Kilus klausimams, kviečiame kreiptis į Paysera klientų aptarnavimo centrą – mes visada pasiruošę padėti!

Trumpas gidas

Kaip paruošti darbui skaitytuvą?

  1. Įjunkite skaitytuvą ir padėkite jį krautis (rekomenduojame įkrauti skaitytuvą kiekvienos prekybos dienos pabaigoje – taip jis visuomet bus atsinaujinęs ir naudos paskutinę programinę versiją);
  2. Prijunkite skaitytuvą prie interneto ryšio; 
  3. Pasirinkite skiltį Nustatymai > Tinklas ir suveskite keturių skaitmenų kodą, kuris yra skaitytuvo dėžutėje;
  4. Pasirinkite savo Wi-Fi interneto tinklą ir suveskite jo slaptažodį.

Tai yra vieninteliai žingsniai, kuriuos reikia atlikti gavus skaitytuvą. Krepšelio formavimas, užsakymų valdymas bei atsiskaitymai vykdomi Paysera POS paskyros lange, su kuriuo skaitytuvas jau susietas. Skaitytuvas vykdo tik iš kasos sistemos inicijuotas operacijas.

Kaip įjungti kainoženklį (kliento langą)?

  1. Atidarykite naršyklę tame įrenginyje, kuriame norėsite atvaizduoti kainoženklį klientams, ir paspauskite kopijavimo ikoną;
  2. Atsidariusiame lange įveskite pirkėjo ekrano kodą, kurį galite rasti kasos skiltyje dešiniajame apatiniame kampe paspaudus Atsiskaitymo priemonė: POS-XXXXX. Šalia atsiskaitymo priemonės pavadinimo matysite Pirkėjo ekrano kodas;
  3. Nukopijuokite pirkėjo ekrano kodą ir įveskite kainoženklio lange;
  4. Grįžę į Paysera POS, skiltyje Kasa paspauskite Aktyvuoti kliento ekraną.

Norint kortelių skaitytuvą naudoti kaip kainoženklį, susisiekite su Paysera klientų aptarnavimo centru – mūsų komanda padės tai įgyvendinti greičiau nei per 1 d. d.

Kaip pažymėti išskirtinius užsakymus (Žymos)?

Prireikus išskirti ar pažymėti žymomis tam tikrus užsakymus (pavyzdys: kavinė nori priskirti tam tikrą staliuką konkrečiam užsakymui), tai galima padaryti formuojant krepšelį:

ARBA

Jau suformuotame užsakyme, skiltyje Užsakymai pasirinkite norimą žymėti užsakymą ir užsakymo viduje paspauskite Žymos.

Jeigu norimos žymos dar nesate sukūrę, atsidariusiame žymų lange galite pasirinkti Sukurti naują.

Kaip pradėti prekybą?

  1. Įjunkite skaitytuvą ir prijunkite jį prie interneto;
  2. Svetainėje pos.paysera.com sukurkite produktus ar paslaugas, kuriomis prekiausite (detalus aprašymas pateiktas žemiau);
  3. Pasirinkite skiltį Kasa (čia matysite sukurtus produktus) ir spauskite Įdėti į krepšelį;
  4. Pasirinkite mokėjimo būdą;
  5. Priimkite mokėjimą;
  6. Atiduokite klientui skaitytuvu atspausdintą kvitą, įrodantį fiskalinę operaciją.

Kaip pasirinkti patogiausią kasos lango atvaizdavimą per Paysera POS?

  1. Prisijunkite prie savo Paysera POS paskyros;
  2. Dešiniajame viršutiniame kampe paspauskite ant ikonėlės su savo inicialais, tuomet spauskite Nustatymai;
  3. Pasirinkite Atsiskaitymo priemonė.
  4. Atsidariusiame lange matysite skiltį Atsiskaitymo priemonės išdėstymas – čia galite išbandyti visus kasos lango atvaizdavimo būdus. Pavyzdys, kaip atrodo kasa, bus rodomas dešiniau. Taip pat pavyzdžius pateikiame žemiau:

Klasikinė (e. parduotuvės):

„Touch“ (patogi planšetėse):

Skenerinė (patogi naudojant prekių skaitytuvą):

Kaip sukurti prieigą prie Paysera POS kasos kitiems darbuotojams?

Pagrindinis administratorius turi savo asmeninius prisijungimo prie Paysera POS duomenis, tad jeigu kasą valdys daugiau žmonių, jiems reikės sukurti individualius prisijungimo duomenis. Taip galėsite skirstyti, kokias teises turi kiekvienas darbuotojas (pavyzdžiui, kasininkas galės matyti tik kasą, o buhalteris – tik sąskaitas faktūras ir pan.). 

Pirmiausia, sukurkite vartotojų grupes, pagal kurias galėsite nustatyti, kokius veiksmus asmuo galės atlikti Paysera POS sistemoje:

  1. Skiltyje Administravimas pasirinkite Vartotojai ir grupės > Vartotojų grupės > Sukurti naują;
  2. Įveskite vartotojų grupės pavadinimą, pavyzdžiui, „kasininkas“, bei priskirkite norimas teises > Saugoti.

Sukūrus norimas vartotojų grupes, galite sukurti individualius prisijungimo duomenis darbuotojams:

  1. Administravimas > Vartotojai ir Grupės > Vartotojai > Sukurti naują;
  2. Įveskite darbuotojo vardą bei el. pašto adresą, kuris bus naudojamas prisijungiant prie Paysera POS sistemos;
  3. Pasirinkite vieną iš sukurtų vartotojų grupių, nustatykite sandėlį (jeigu jų nenaudojate – pagrindinį sandėlį) bei priskirkite atsiskaitymo priemonę (-es);
  4. Jeigu pardavimo taškas tik vienas, pasirinkite vienintelį atsiskaitymo priemonės variantą. Jeigu pardavimo taškų daugiau nei vienas, pasirinkite būtent tą atsiskaitymo priemonę (-es), kurią naudos konkretus darbuotojas. Pasirinkite numatytąją atsiskaitymo priemonę, kurią naudos darbuotojas. Jeigu jis naudos vieną iš kelių atsiskaitymo taškų, numatytosios atsiskaitymo priemonės nustatyti nereikia – tai padarys pats darbuotojas (instrukcijos pateiktos žemiau).

Kaip priskirti pardavimo tašką ARBA atskirti, kurį pardavimo tašką iš kelių valdote?

Priskirti atsiskaitymo priemonę kiekvienas Paysera POS vartotojas turi individualiai:

  1. Dešiniajame viršutiniame kampe paspauskite ant savo inicialų > Nustatymai > Atsiskaitymo priemonė > atsiskaitymo priemonės laukelyje pasirinkite norimą valdyti prekybos tašką > Išsaugoti.

Jeigu valdote daugiau nei vieną pardavimo tašką, gali būti sudėtinga atskirti, prie kurio pardavimo taško esate prisijungę. Pasitikrinti tai galite toje pačioje skiltyje, kaip aprašoma žingsnyje aukščiau, arba pačios kasos lange, apatiniame dešiniajame kampe:

Sandėliai ir likučių valdymas

Kaip paruošti prekių sandėlius per Paysera POS? (Naudojama, jeigu Jums reikalinga likučių sekimo funkcija. Suteikiama su Išmanus + planu.)

  1. Kairėje esančiame meniu pasirinkite skiltį Administravimas > Sistemos nustatymai;
  2. Pasirinkite Prekių likučių valdymas (Įjungti) > Naudoti sandėlius (Įjungti);

  1. Jei reikia daugiau sandėlių vietų, meniu pasirinkite Sandėliai ir papildomai pridėkite pavadinimus bei adresus pagal poreikį;
  2. Meniu spauskite Produktai > Produktų judėjimas ir pasirinkite, į kurį sandėlį norite pridėti konkrečias prekes;
  3. Jei prekiaujate keliuose fiziniuose prekybos taškuose – kiekvienam galite sukurti atskirą sandėlį ir pasirinkti, kuris bus naudojamas kaip numatytasis.

Susikūrus sandėlius, kiekvieno produkto kortelėje galėsite įjungti Valdyti likučius ir Naudoti sandėlius – taip matysite, kiek kuriame sandėlyje yra produkto likučių.

Produktai

Kaip sukurti prekę ar paslaugą per Paysera POS?

Meniu pasirinkite Produktai > Produktai > Sukurti naują. Atsidariusiame lange matysite daugybę galimybių produkto sukūrimui. Norint sukurti prekę, privalomi trys langeliai: Pavadinimas, Tipas ir Kaina. Taip pat būtina pažymėti, jog produktas aktyvus (tai reiškia, kad prekė bus aktyvi kasos lange). Visi kiti laukeliai yra pasirenkami pagal klientų poreikius.

  1. Įveskite reikiamą informaciją, pasirinkite produkto tipą;
  2. Jei produktui reikės QR kodo, spauskite Prekės kodas ir sugeneruokite jį;
  3. Jei norite iškart pradėti prekiauti produktu, pažymėkite Aktyvus;
  4. Pateikite likusią informaciją ir apačioje įveskite produkto sukūrimo datą (langelyje Sukurta). Tai padės Jums sekti naujai įvestus produktus;
  5. Paspauskite Išsaugoti.

Produktų tipai:

  • Paprastas produktas – pateikiamas tikslus produkto pavadinimas ir kaina;

  • Produktas su variacijomis – produktas įvardijamas tiksliu pavadinimu, bet nėra nustatoma tiksli kaina, kadangi produktas gali turėti kelis variantus. Pavyzdžiui, kava. Variacijos: S, M ar L dydis. (Papildomai galima sukurti ir redaguoti Produktai > Variantai.);

  • Dinaminis produktas – tiek produkto pavadinimas, tiek kaina gali būti keičiami kasos lange. Tačiau, kuriant dinaminį produktą, būtina pasirinkti pirminį pavadinimą. Pavyzdžiui, „dažai“. Kasos lange galėsite iš karto tikslinti pavadinimą į „Dažai su priemaišu“, o reikiamą kainą įrašyti į dinaminį langelį – kiekvieną kartą vis kitą sumą.

Detalus produktų kūrimo lango aprašymas:

Pavadinimas – produkto pavadinimas, kurį matysite kasos lange;

Tipas – produkto tipas (detalus aprašymas pateiktas aukščiau);

Prekės kodas – produktui suteikiamas QR kodas, kurį galima naudoti ant prekės etiketės. Tokią prekę nuskenavus prie kasos, ji iš karto įkeliama į krepšelį;

Gamintojas – produkto gamintojas;

Eilės tvarka – tvarka, kuria kasoje bus atvaizduojami Jūsų produktai;

Įkelti arba URL – galite įkelti produkto paveikslėlį, kuris bus atvaizduojamas kasos lange;

Pridėti naują kodą – atsiradus papildomam laukeliui, prekei galima suteikti BAR ar EAN kodą;

Aktyvus – šis pasirinkimas turėtų būti aktyvuotas, jeigu norite, kad išsaugotas produktas būtų aktyvus kasos lange. Jeigu produktas nebus pažymėtas Aktyvus, jis bus išjungtas, kasoje jo nematysite ir negalėsite įdėti į krepšelį;

Rodyti „Touch“ išdėstyme – pasirinkus šį nustatymą produktas bus atvaizduojamas „Touch“ kasos lange. Jį išjungus, produktas bus matomas kituose languose, bet ne „Touch“;

Visos atsiskaitymo priemonės – jeigu turite daugiau nei vieną prekybos tašką / atsiskaitymo priemonę, čia galite nustatyti, kurioje būtent kasoje konkretus produktas bus parduodamas;

Kaina – nustatykite produkto kainą;

Kaina su akcija – galite nustatyti produkto kainą akcijos metu. Atkreipiame dėmesį, jog nustačius kainą su akcija, produktas į krepšelį įkeliamas jau su pritaikyta nuolaida. Mygtuką rekomenduojama naudoti, jeigu akcija ilgalaikė bei norima produktą į krepšelį pridėti jau su nuolaida;

Savikaina – galite nurodyti, kokia yra produkto savikaina;

Matavimo vienetai galite nurodyti specifinius produkto matavimo vienetus;

Kategorijos – galite pasirinkti, kuriai iš sukurtų kategorijų priskirsite produktą;

Nuolaidos – galite pasirinkti, kurią iš sukurtų nuolaidų priskirsite produktui;

Mokesčių rūšis – galite nustatyti, kokie mokesčiai taikomi parduodamam produktui. Jeigu su savo rekvizitais pateikėte PVM kodą, kiekvienam produktui bus automatiškai nustatytas standartinis PVM;

Valdyti likučius – pasirinkus šią funkciją, bus skaičiuojami produkto likučiai, ir galėsite parduoti tiek prekių, kiek produktų būsite pajamavę. Plačiau apie pajamavimą skaitykite čia. Įjungus likučių valdymo funkciją, produktui galėsite aktyvuoti išankstinio užsakymo galimybę. Naudojantis likučių valdymo funkcija, kartu turite įjungti ir Naudoti sandėlius funkciją (jeigu likučius seksite realiu metu, vykdysite pajamavimą) ARBA atsiradusiame laukelyje Kiekis turite įrašyti produkto likučio skaičių (likutis neatsinaujina automatiškai pajamuojant, tad jį būtina pakeisti produkto kortelėje, įrašant naują skaičių);

Privalomi produktai – jau sukurtą produktą galima pridėti kaip privalomą, t. y. į krepšelį dedant išsaugotą produktą, automatiškai ir privalomai į krepšelį bus įdėtas ir privalomuoju nustatytas produktas. Pavyzdžiui, sukūrus produktą „depozitas“ ir pridėjus jį prie prekių, kurios parduodamos taroje, į krepšelį automatiškai įsidės ne tik gėrimas, bet ir depozitas;

Variantai – naudojami kuriant galimas produkto variacijas, pasirinkus produkto su variacija tipą;

Kiekių pokyčio istorija jeigu aukščiau įvardintuose laukeliuose esate pasirinkę likučių valdymą, čia matysite produktų kiekio pokyčių istoriją.

Kaip sukurti prekių kategoriją per Paysera POS?

Kategorijos būtinos norint rūšiuoti produktus ir palengvinti tiek kasininko, tiek pirkėjo veiksmus parduotuvėje. Pavyzdys: drabužių parduotuvės gali turėti 3 ir daugiau pagrindinių kategorijų – moteriški drabužiai, vyriški drabužiai, vaikiški drabužiai. Po pagrindinėmis kategorijomis išskiriamos smulkesnės kategorijos – kelnės, megztiniai, marškinėliai ir t. t., o pagal nustatytas kategorijas gali būti priskirtos nuolaidos. Pavyzdžiui, nuolaidą taikant visiems moteriškiems drabužiams, kasoje matysite pritaikytą nuolaidą tik pasirinktai prekių kategorijai.

  1. Meniu sąraše pasirinkite Produktai > Kategorijos;
  2. Spauskite Sukurti naują ir pateikite kategorijos informaciją;
  3. Pasirinkite produktus, kuriems norite priskirti naujai sukurtą kategoriją.

Kaip pasitikrinti prekių likučių kiekį sandėlyje per Paysera POS?

  1. Prisijunkite prie savo Paysera POS paskyros;
  2. Spauskite Produktai > dar kartą Produktai > apačioje pamatysite likutį.

Jei sąrašas didelis, pasinaudokite paieška arba filtravimu, kad greitai rastumėte konkrečią prekę ar prekių grupę.

Kaip papildyti sandėlius prekėmis arba jas nurašyti?

  1. Meniu pasirinkite Produktai > Produktų judėjimai > Sukurti naują;
  2. Atsidariusiame laiške galite pasirinkti, kokį veiksmą su produktais norite atlikti – pajamuoti, nurašyti ar perkelti;

  1. Visais atvejais svarbu pasirinkti dokumento pavadinimo formavimo seką ir užpildyti būtinus laukus.
  • Pajamavimas: prekių likutis didinamas, nes įvedate prekių papildymo duomenis;
  • Nurašymas: pasirenkama prekė ir nurašomas tam tikras jos vienetų skaičius (pavyzdžiui, 2 prekės buvo sugadintos parduotuvėje);
  • Perkėlimas: pasirinktos prekės perkeliamos iš vieno sandėlio į kitą.

Nuolaidos

Kaip pritaikyti nuolaidą per Paysera POS?

  1. Meniu sąraše pasirinkite Administravimas > Nuolaidos > Sukurti naują;
  2. Įveskite nuolaidos pavadinimą, kuris bus matomas pirkėjui. Pažymėkite Aktyvi, jei norite, kad nuolaida būtų matoma iškart;
  3. Nustatykite nuolaidos tipą (nuolaida eurais, procentinė nuolaida arba galutinė kaina) ir užpildykite Reikšmės skiltį, kurioje bus nurodoma nuolaidos suma;
  4. Jei reikia, pasirinkite vartotojų / klientų grupes, kurioms bus taikoma nuolaida;
  5. Esant poreikiui, pažymėkite, kad nuolaidą pritaikysite visiems produktams ir visoms kategorijoms arba pasirinkite konkrečius produktus ir kategorijas;
  6. Nustatykite kitus Jums reikalingus parametrus;
  7. Sukurtą nuolaidą galėsite panaudoti kasos lange, įdėjus prekę į krepšelį, pažymėjus ją varnele ir išsiskleidus laukelį Pasirinkite nuolaidą.

 

ARBA, jeigu norite pritaikyti nuolaidą krepšelio puslapyje, atlikite šiuos veiksmus:

  1. Spauskite Kasa ir į krepšelį pridėkite konkretų produktą / paslaugą;
  2. Apačioje pasirinkite laukelį Nuolaida;
  3. Įveskite nuolaidos sumą arba procentinę dalį, kurią norite pritaikyti krepšeliui;
  4. Patvirtinkite nuolaidą.

Jei norite pritaikyti ilgalaikę nuolaidą konkrečiam produktui, atlikite šiuos veiksmus:

  1. Spauskite Kasa, tada pasirinkite konkretaus produkto kortelę;
  2. Įveskite produkto kainą ir kainą su nuolaida;
  3. Spauskite Išsaugoti;
  4. Taip pridedant prekę į krepšelį kasos lange, iškart bus matoma, kiek prekė kainavo be nuolaidos ir kiek su ja.

 

Grąžinimai

Kaip atlikti grąžinimus per Paysera POS?

  1. Meniu sąraše pasirinkite Užsakymai ir spustelėkite konkretų užsakymą;
  2. Puslapio apačioje paspauskite geltoną mygtuką Kurti grąžinimo užsakymą;
  3. Grąžinimo užsakyme (į kurį pateksite automatiškai) patvirtinkite grąžinimą ir pasirinkite būdą, kuriuo norite grąžinti pinigus;
  4. Jei grąžinimą atliksite per kasą, pasirinkite, kaip grąžinsite pinigus – grynaisiais ar į kortelės sąskaitą. Tada grąžinimo krepšelyje patvirtinkite grąžinimą, ir sistema atspausdins grąžinimo kvitą.

Fiskalinės operacijos ir ataskaitos

Kaip pasitikrinti fiskalines operacijas per Paysera POS?

  1. Kairėje esančiame meniu pasirinkite skiltį Kasa ir po prekių krepšeliu spauskite Kasos aparatas;
  2. Čia galite į kasą įnešti arba išimti grynuosius pinigus, uždaryti fiskalinę dieną ar peržiūrėti tarpinę dienos ataskaitą (Z ataskaitos formavimas);
  3. Pasirinkite atitinkamą laikotarpį, kurio pardavimų kvitus ar kortelių operacijų ataskaitas norite patikrinti;
  4. Taip pat lango apačioje galite peržiūrėti visų dienų Z ataskaitas.

Ataskaitoje taip pat galite peržiūrėti bendrą pardavimų sumą, bendrą mokesčių sumą, susijusią su mokėjimo operacijomis, grynųjų pinigų likutį, grynųjų pinigų įnešimo / išėmimo operacijas, mokėjimų sumas pagal atsiskaitymo būdus (grynaisiais, kortele ir kt.).

Pardavimų ataskaitas galite peržiūrėti sistemoje ir atsisiųsti kaip .txt rinkmeną arba atsispausdinti.

1.

2.

3.

4.

Kaip išrašyti sąskaitą faktūrą per Paysera POS?

  1. Kairėje esančiame meniu pasirinkite skiltį Užsakymai;
  2. Paspaudę pasirinktą užsakymą, pasirinkite Nauja sąskaita;
  3. Atsidariusiame lange peržiūrėkite pagal įvykdytą pardavimą pateiktą informaciją. Jeigu reikia, pakoreguokite ir išsaugokite duomenis;
  4. Po išrašymo galite peržiūrėti sąskaitą faktūrą ir, prireikus, ją atsispausdinti arba išsiųsti klientui el. paštu.

ARBA 

  1. Atsidarykite Sąskaitos > Sukurti naują;
  2. Pateikite reikalingą informaciją > Išsaugoti.

Detalus sąskaitos faktūros kūrimo aprašymas:

Pasirinkite klientą pasirinkite klientą iš jau sukurto klientų sąrašo;

Sukurti naują klientą sukurkite naują klientą, jeigu yra poreikis kliento duomenis panaudoti ir ateityje;

Pridėti adresą be kliento užpildykite asmens informacijos skiltį bei pridėkite adresą.  Asmens informacija nebus saugoma sistemoje;

Data pasirinkite sąskaitos išrašymo datą;

Apmokėjimo terminas pasirinkite sąskaitos apmokėjimo terminą;

Sąskaitos tipas – pasirinkite sąskaitos tipą: debetinė, kreditinė ar išankstinė;

Pavadinimas – įrašykite prekės / paslaugos pavadinimą (produktui jau esant įvestam į kasą, sistema pasiūlys pasirinkti atitinkamą produktą);

Vieneto kaina – įrašykite vieneto kainą. Jeigu nustatytas automatinis užpildymas, kainą pakoreguoti galite čia;

Su PVM / Be PVM – nustatykite taikomą PVM tarifą;

Kiekis – įrašykite produktų kiekį;

Gretimame langelyje galite pasirinkti iš skirtingų matavimo vienetų, pavyzdžiui: vienetai, valandos, kilogramai ir t. t.;

Nuolaida –  jei reikia, pritaikykite nuolaidą. Galite įvesti nuolaidą nurodant tikslią sumą arba procentus;

PVM – nustatykite, koks PVM tarifas turi būti taikomas;

Pridėti poziciją – pridėkite daugiau eilučių, jeigu sąskaita išrašoma daugiau nei vienam produktui, ir užpildykite reikiamus laukelius;

Bendra nuolaida – pritaikykite nuolaidą visai sąskaitai (galite įvesti nuolaidą nurodant tikslią sumą arba procentus);

Kitos pastabos – galite įrašyti tekstą, kuris bus atvaizduotas sąskaitoje faktūroje.

Sąskaita faktūra atrodo taip:

 

Kaip vyksta fiskalinės dienos (kasos) atidarymas?

Fiskalinė diena atidaroma automatiškai, atliekant pirmąją fiskalinę operaciją (pirmo krepšelio formavimas, apmokėjimas ar grynųjų pinigų įnešimas į kasą). Papildomų veiksmų fiskalinės dienos atidarymui nereikia.

Kaip uždaryti fiskalinę dieną (nuimti Z ataskaitą) ir kur ją galima matyti?

Fiskalinės dienos uždarymo langą galite pasiekti dviem būdais:

  1. Skiltyje Kasa, dešiniajame apatiniame kampe pasirinkite Atsiskaitymo priemonė POS-XXXXX;

ARBA

  1. Skiltyje Administravimas > Atsiskaitymo priemonės > Atsiskaitymo priemonės valdymas.

Atsidariusiame lange pasirinkite Uždaryti fiskalinę dieną – taip vieno mygtuko paspaudimu suformuosite visos dienos Z ataskaitą.

Peržiūrėti – peržiūrima fiskalinė dienos ataskaitos informacija iki peržiūrėjimo momento. Ataskaitos peržiūrėjimas neatvaizduojamas i.EKA.

Dienos tarpinė ataskaita (X ataskaita) galite matyti dienos tarpinę ataskaitą, kurioje bus atvaizduojami vykdyti veiksmai kasoje iki tarpinės ataskaitos formavimo momento. Tarpinės ataskaitos duomenų formavimas perduodamas į i.EKA posistemį.

Uždarytą fiskalinę dienos ataskaitą ir kitų dienų ataskaitas galite peržiūrėti to paties lango apačioje, skiltyje Fiskalinės dienos (Z ataskaitos) paspaudę akies ikonėlę. Ataskaitą taip pat galite atsisiųsti EKJ formatu (buhalterijai) arba atsispausdinti kortelių skaitytuvu.

Kaip grynuosius pinigus įnešti pradedant prekybą ir išimti baigiant prekybą?

Tame pačiame lange, kaip ir uždarant fiskalinę dieną (žiūrėti žingsnį aukščiau), yra skiltis Piniginės operacijos. Čia galite įrašyti įnešamų grynųjų pinigų sumą prekybos pradžioje bei išimti kasoje esančių grynųjų sumą prieš baigiant darbą, t. y. prieš uždarant fiskalinę dienos ataskaitą.